Werkwijze klachtbehandeling

Ben jij gediscrimineerd of zie je het bij iemand gebeuren & woon je in Flevoland?
Meld het bij ons! Samen maken er werk van.

Wij behandelen alle meldingen vertrouwelijk.
Wij delen geen persoonsgegevens met derden.
Wij ondernemen alleen stappen in overleg met de melder.

Melden kan telefonisch, via de mail, via het meldformulier en via de Discriminatie Melder app.

Als je bij je melding hebt aangegeven advies en/of ondersteuning te willen, nemen we contact met je op. Het is belangrijk dat wij een goed beeld krijgen van jouw ervaring. Je kunt dan je verhaal doen en we zullen aanvullende vragen stellen. Dit kan telefonisch, maar meestal zal je uitgenodigd worden voor een persoonlijk gesprek. Samen bespreken we vervolgens welke vervolgstappen het beste zijn in jouw situatie. Wij ondernemen geen stappen zonder dit met jou af te stemmen.

Anoniem melden kan ook. Je melding wordt dan meegenomen in rapportages, maar we kunnen bij een anonieme melding geen ondersteuning bieden.

Alle meldingen die we binnen krijgen worden geregistreerd in het landelijk registratiesysteem ADV-net. Meldingen worden gebruikt voor rapportages over discriminatie. Jouw persoonsgegevens blijven altijd vertrouwelijk. Wij delen jouw gegevens niet met derden.
BGBF is aangesloten bij de landelijke vereniging Discriminatie.nl. Wij werken conform het Landelijk Protocol Klachtbehandeling.

Meldingen worden behandeld door onze consulenten klachtbehandeling.

Andere pagina’s over discriminatie vind je hier.

Ga hier naar de pagina wat is discriminatie

Wat is
discriminatie?

Ga hier naar de pagina discriminatie melden

Discriminatie
melden

Ga hier naar de pagina wetgeving

Wetten &
regelgeving

Ga hier naar de pagina feiten en cijfers

Feiten &
cijfers

Share This
jQuery(function ($) { //open toggle on button click $('a.open-toggle').on('click', function(event){ $('#toggle3.et_pb_toggle_2 .et_pb_toggle_title').click(); }); });